Stena MORE klientu kluba noteikumi un nosacījumi

Apstiprināti: 2025. gada 1. aprīlī

 

I Vispārīgi

 

1. Darbības joma

 

Šie noteikumi un nosacījumi ir attiecināmi uz Stena MORE klientu klubu (turpmāk – “Klubs”). Dalība Klubā ir bez maksas. Reģistrējoties Dalībai Klubā, Jūs apliecināt un piekrītat, ka uzņematies saistības saskaņā ar šiem noteikumiem un nosacījumiem (turpmāk – “Noteikumi”). Ja Jūs nepiekrītat šiem Noteikumiem, Jūs nedrīkstat pieteikties Dalībai vai piedalīties Klubā.

 

Šajos Noteikumos izskaidrots, kas mēs esam, kā Klubs darbojas un kā Jūs un mēs varam pārtraukt dalību Klubā, ko darīt, ja rodas problēma, kā arī sniegta cita svarīga informācija.

 

2. Par mums

 

2.1. Klubu pārvalda Stena Line Scandinavia AB, uzņēmums, kas reģistrēts Zviedrijā ar uzņēmuma numuru 556231-7825 un reģistrēto PVN numuru SE556231782501. Mūsu reģistrētā adrese ir Masthuggskajen, SE-413 03 Göteborg, Zviedrija (turpmāk – “Stena Line”, “mēs”, “mūs” un “mūsu”).

 

2.2. Ja Jums ir kādi jautājumi vai bažas par Klubu, tostarp, bet ne tikai par Jūsu piemērotību Klubam, dalībnieku Ieguvumiem un Piedāvājumiem, Punktu pelnīšanu un/vai izmantošanu vai Jūsu atbilstību šiem Noteikumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, aizpildot tiešsaistes veidlapu, kas atrodama https://www.stenaline.lv/klientu-apkalposana/sazina-ar-mums. Kā jautājuma tematu, lūdzu, izvēlieties “Klientu kluba dalībnieku jautājumi”.

 

2.3. Lai veiktu rezervāciju ceļojumam ar Stena Line, atceltu savu rezervāciju, mainītu savu kontaktinformāciju vai pārtrauktu savu Dalību, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, izmantojot šo saiti: https://www.stenaline.lv/klientu-apkalposana/sazina-ar-mums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka rezervācijas regulē Stena Line Ceļojumu tirdzniecības noteikumi, nevis šie Noteikumi.

 

3. Definīcijas

 

Šajos Noteikumos tiek izmantotas turpmāk norādītās definīcijas.

 

Ieguvums – jebkura priekšrocība, ko Dalībnieks saņem savas Dalības rezultātā (piemēram, Punkti), kas nav pieejama personām, kuras nav dalībnieki, un kuras mēs pēc saviem ieskatiem varam laiku pa laikam mainīt.

 

Dalībnieks – Jūs kā persona (fiziska persona), kura ceļojusi (vai plāno ceļot) ar Stena Line, kura atbilst piemērotības kritērijiem, kas izklāstīti 4. punktā, un kura pieteikusies Klubā un pieņemta, kā izklāstīts 5.1. un 5.2. punktā.

 

Dalība – Dalībnieka dalība Klubā.

 

Dalības numurs – unikāls identifikācijas numurs, ko mēs piešķiram Dalībniekam.

 

Dalībnieka konts – individuāls konts, ko Dalībnieks izveidojis, izmantojot mūsu tīmekļa vietni un apmeklējot sadaļu “Manas lapas”, kas atrodama šeit https://login.stenaline.com/Account/Login; konta ietvaros Dalībnieka Punktu vākšana un/vai izmantošana tiek kontrolēta, atsaucoties uz Dalībnieka konkrēto Dalības numuru.

 

Dalībnieka karte – ietver gan fizisku papīra karti, gan digitālu karti, abas kartes satur Dalībnieka konkrēto Dalības numuru. Digitālajai Dalībnieka kartei var piekļūt mobilajā tālrunī, izmantojot Dalībnieka lapu vietnē https://www.stenaline.lv/manas-lapas/mani-punkti, lietotnē vai “Esiet sveicināti uz klāja” e-pastā jaunajiem dalībniekiem. Katru reizi, kad dalībnieks reģistrējas reisam, viņš(-a) saņems arī drukātu pagaidu Dalības karti. Dalībnieka karte ļauj Dalībniekam uzkrāt Punktus Kluba ietvaros (vai nu iesaistoties noteiktos pirkumos, rezervācijas aktivitātēs, vai izmantojot Dalībnieka piedāvājumu priekšrocības). Šie Punkti ir izmantojami saskaņā ar 10. punktu (“Punktu izmantošana”). Dalībnieka karte nav maksājumu karte, debetkarte, kredītkarte vai jebkāds cits maksāšanas līdzeklis.

 

Stena MORE punkti jeb, citiem vārdiem, Punkti – konkrēti punkti tiek piešķirti Dalībniekiem Kluba ietvaros, kā izklāstīts šajos Noteikumos.

 

Dalības līmeņi – dalības statusa līmenis, kuru Dalībnieks, izmantojot Klubu, var sasniegt atkarībā no tā, kā tas mijiedarbojas ar Klubu. Mēs piedāvājam trīs Dalības līmeņus: Blue, Gold un Platinum.

 

Dalības gads – nozīmēs katru 12 mēnešu periodu, kas sākas datumā, kad Dalība tiek aktivizēta saskaņā ar 5.2. punktu.

 

Piedāvājums – jebkurš stimuls, ko Dalībnieks saņem (piemēram, ekskluzīva un agrīna piekļuve, atlaides, akcijas), kas nav pieejams personām, kuras nav dalībnieki, un kas var ietvert piedāvājumus, kurus Dalībniekiem izsaka mūsu trešo pušu partneri, kurus, savukārt, mēs pēc saviem ieskatiem laiku pa laikam varam mainīt. Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz trešo pušu piedāvājumiem attieksies atsevišķi noteikumi un nosacījumi starp Jums un atbilstošo trešo pusi, un papildu informācija par to tiks sniegta attiecīgajā brīdī.

 

Būtiski traucējumi – uzvedība, kas nozīmīgi traucē vai maina normālu ceļojuma pieredzi, būtiski ietekmējot citus pasažierus.

 

II Dalība klientu klubā

 

4. Piemērotība

 

4.1. Jebkura persona, kura sasniegusi 18 gadu vecumu var pieteikties, lai kļūtu par Kluba Dalībnieku.

 

4.2. Uzņēmumi, asociācijas un citas juridiskas personas nav tiesību uz Dalību Klubā.

 

5. Dalība klientu klubā

 

5.1. Jūs varat pieteikties, lai kļūtu par Kluba Dalībnieku, bez maksas mūsu tīmekļa vietnē https://www.stenaline.lv/signup. Vienkārši noklikšķiniet uz saites “Reģistrēties” un ievadiet nepieciešamo informāciju. Reģistrēšanās procesa ietvaros Jums vajadzēs piekrist šiem Noteikumiem.

 

5.2. Ja Jūsu pieteikums būs veiksmīgs, mēs Jums nosūtīsim apstiprinājuma e-pastu. Šis e-pasta ziņojums ietvers saiti, kuru Jums jāatver, lai apstiprinātu savu Dalību Klubā un sagatavotu savu Dalībnieka Kontu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas mēs aktivizēsim Jūsu Dalību, un Jūs to varēsiet uzreiz izmantot. Tad Jūs saņemsiet otru e-pasta ziņojumu ar apsveikuma vēstuli, kas apstiprina Jūsu Dalības informāciju Jūsu turpmākai atsaucei.

 

5.3. Ja Jūs neapstiprināsiet savu kontu, Jūs nevarēsiet kļūt par Dalībnieku un Jūsu Dalība klubā nebūs veiksmīga. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Dalībniekiem ir arī jāatbilst piemērotības kritērijiem, kas noteikti 4. punktā.

 

5.4. Dalībnieki tiek identificēti pēc viņu Dalības numura.

 

5.5. Jūs varat piekļūt savam Dalībnieka kontam šeit: https://www.stenaline.lv/manas-lapas.

 

5.6. Ja informācija, kuru norādījāt savā pieteikumā, jebkurā brīdī mainās, vai ja vēlaties atjaunināt savu kontaktinformāciju vai intereses, Jums par to mums jāpaziņo, atjauninot savu informāciju personīgajā dalībnieka lapā savā Dalībnieka kontā. Tas ietver izmaiņas attiecībā uz Jūsu vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, kā arī jebkuru citu atbilstošu personīgo informāciju. Jūs varat atjaunināt šo informāciju, izmantojot personīgo Dalībnieka lapu (https://login.stenaline.com/Account/Login) vai sazinoties ar Stena Line Klientu apkalpošanas centru https://www.stenaline.lv/klientu-apkalposana/sazina-ar-mums.

 

III Klubs

 

6. Dalībnieku dati un privātums

 

6.1. Vienlaicīgi ar Dalības pieteikuma tiešsaistes veidlapas aizpildīšanu un iesniegšanu Jūs piekrītat sniegt mums tiesības uzglabāt, apstrādāt un izmantot sniegto informāciju Kluba nodrošināšanai, ar Klubu saistīto pakalpojumu un atlaižu sniegšanai un tirgvedības nolūkiem, tostarp mērķiem, lai nosūtītu jaunumus un piedāvājumus uz Jūsu norādītu e-pasta adresi, mobilā tālruņa numuru un/vai pasta adresi. Dalībniekiem tiek sniegta iespēja atteikties no tiešās tirgvedības ziņojumiem jebkurā laikā. Kā personas datu pārzinis mēs apstrādāsim personas datus saskaņā ar klientu kluba politika un Vispārīgo Datu Aizsardzības Regulu (VDAR), Regulu (ES) 2016/679 un valstu piemērojamajiem tiesību aktiem un noteikumiem. Lai lasītu vairāk par to, kā mēs rūpējamies par un strādājam ar Jūsu datiem, lūdzu, skatiet mūsu klientu kluba politika.

 

6.2. Kļūstot par Kluba dalībnieku, Jūs piekrītat, ka mēs izveidojam, atjauninām un uzturam Jūsu datus, tostarp, vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi, kā arī jebkuru citu atbilstošo personīgo informāciju, uzkrātos Stena MORE punktus un rezervētos ceļojumus. Dati tiks atjaunināti un uzturēti ar nolūku sniegt Jums informāciju par mūsu produktiem un pakalpojumiem un nosūtīt e-pastus, teksta īsziņas vai ziņas caur mobilo lietotni ar bilances informāciju, jaunumiem par Klubu, informatīvos izdevumus un citus mūsu piedāvājumus. Mēs nenodosim Jūsu personīgo informāciju ārējām pusēm, bet mēs varam izmantot Jūsu datus tirgvedības nolūkiem.

 

7. Dalības līmeņi

 

7.1. Kļūstot par Dalībnieku (lūdzu, skatiet 5.2. punktu par to, kā tas notiek), Jūs sākotnēji dalību uzsāksiet Blue dalības līmenī un paliksiet šajā līmenī, ja vien konkrētā Dalība netiks pārtraukta, kā izklāstīts šajos Noteikumos, vai nesasniegsiet Gold vai Platinum Dalības līmeni.

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Piedāvājumi un Ieguvumi katrā līmenī var mainīties katru gadu. Dalībnieki var uzturēt un iegūt papildu informāciju par katra līmeņa Piedāvājumiem un Ieguvumiem, apmeklējot tīmekļa vietni https://www.stenaline.lv/stena-more.

 

7.2. Lai sasniegtu Gold vai Platinum līmeņa Dalību, jāizpilda turpmāk minētie nosacījumi.

 

  • Blue līmeņa Dalībnieks var kļūt par Gold līmeņa Dalībnieku, kad Dalībnieks nopelna 7500 vai vairāk Punktus jebkurā Dalības gadā.
  • Gold līmeņa Dalībnieks var kļūt par Platinum līmeņa Dalībnieku, kad Dalībnieks nopelna 30 000 vai vairāk Punktus jebkurā Dalības gadā.
  • Kad Dalībnieks sasniedz punktu skaitu, kas nepieciešams nākamajam Dalības līmenim, Dalībnieks tiks automātiski pārcelts uz nākamo līmeni. Dalībnieks saglabās Gold vai Platinum līmeņa Dalību 12 mēnešu periodā, kas sākas no datuma, kad viņš sasniedzis Gold vai Platinum Dalības līmenim nepieciešamo punktu skaitu.

 

7.3.  Lai saglabātu Gold vai Platinum līmeņa Dalību, jāizpilda turpmāk minētie nosacījumi.

 

  • Gold līmeņa Dalībniekiem jāizpilda turpmāk minētie nosacījumi. Dalībniekam jānopelna 15 000 vai vairāk Punkti šajā un jebkurā nākamajā Dalības gadā.
  • Platinum līmeņa Dalībniekiem jāizpilda turpmāk minētie nosacījumi. Dalībniekam jānopelna 30 000 vai vairāk Punkti šajā un jebkurā nākamajā Dalības gadā.
  • Ja dalībnieks nopelna mazāk Punktu, nekā nepieciešams, tad Dalība tiks automātiski atiestatīta uz Blue vai Gold līmeņa dalību nākamajam Dalības gadam.
  • Process, kas izklāstīts 7. punktā, būs spēkā visas Dalībnieka konkrētās dalības laikā Klubā, ja vien mēs to nemainīsim, kā atļauts saskaņā ar 14. punktu.

 

8. Dalībnieka Piedāvājumi un Ieguvumi

 

8.1. Dalībnieka Piedāvājumi un Ieguvumi var atšķirties, pamatojoties uz Jūsu Dalības līmeni, ceļojuma maršrutu, kuģi un/vai Jūsu izcelsmes valsti. Jūsu izcelsmes valsts tiek noteikta, pamatojoties uz valsti, kuru Jūs norādījāt dalības pieteikuma veidlapā. Stena Line saskaņā ar 14.1. punktu var mainīt jebkurus Piedāvājumus un Ieguvumus, kas pieejami jebkurā brīdī, bet tas neietekmēs nevienu Piedāvājumu un Ieguvumu, kādu Jūs jau esat ieguvis(-usi) pirms šādas maiņas.

 

8.2. Dalībnieku piedāvājumi uz klāja.


Piedāvājumi un Ieguvumi, kas jebkurā brīdī tiek sniegti uz Stena Line kuģa klāja, ir paredzēti tikai Jūsu personīgai lietošanai. Lai saņemtu Ieguvumu, Jums jāuzrāda sava Dalībnieka karte, veicot tāda atbilstošā produkta pirkumu, uz kuru attiecas Piedāvājums un Ieguvums. Ja Jūs pirkuma veikšanas brīdī nepieprasāt Piedāvājumu vai Ieguvumu, kas Jums pienākas attiecībā uz produktu, Jūs nevarēsiet to pieprasīt vēlāk. Jums nav tiesību nodot vai citādi piešķirt jebkādus Piedāvājumus, Ieguvumus vai tiesības, kas piešķirtas sakarā ar dalību Klubā, jebkurai trešajai pusei.

 

8.3. Gold un Platinum līmeņa Dalības Ieguvumi.


Ja Jums ir Gold un Platinum līmeņa Dalība, Jums brīdī, kad veicat savu rezervāciju, var pienākties papildu ieguvumi, atkarībā no pieejamības. Mēs noteiksim Ieguvumus, un tie var laiku pa laikam mainīties, kā arī mainīties atkarībā no valsts un/vai ceļošanas maršruta. Jebkuras izmaiņas papildu ieguvumos, kas tiek piedāvāti Dalībniekiem ar Gold un Platinum līmeņa Dalību, tiks veikts saskaņā ar 14.3. punktu un neietekmēs nevienu papildu ieguvumu, kuru Jūs esat saņēmuši pirms šādām izmaiņām. Lai saņemtu šos papildu ieguvumus, Jums jānorāda savs Dalības numurs rezervēšanas laikā, un vadošajam konta turētājam jāceļo ar šo rezervāciju, lai izmantotu jebkādus Ieguvumus un Piedāvājumus, kas saistīti ar Jūsu Gold līmeņa Dalību.

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Piedāvājumi un Ieguvumi, kas ietverti 8.3. punktā, var mainīties katru gadu. Dalībnieki var saņemt jaunāko un detalizēto informāciju par šiem maršrutiem, apmeklējot mūsu BUJ lapu https://www.stenaline.lv/stena-more.

 

9. Punktu iegūšana

 

9.1. Mēs noteiksim, kuri tarifi vai produkti uz klāja ir atbilstīgi Punktu iegūšanai. Papildu informāciju par Punktiem, kas pieejami par dažādiem pirkumiem, var atrast mūsu BUJ lapā https://www.stenaline.lv/stena-more/punktu-iegusana. Šī informācija var laiku pa laikam mainīties, saskaņā ar 14. punktu, kā arī mainīties atkarībā no valsts un maršruta. Jebkurā laikā mēs varam mainīt Punktu skaitu, kas iegūstams par biļešu tarifiem, pakotnēm, dāvanu kartēm vai cenām produktiem uz klāja (tostarp tiem, kas ietver trešo pušu elementus), kas var radīt situāciju, ka Punkti netiek iegūti. Jebkādas šādas izmaiņas neietekmēs nekādus Punktus, kurus Jūs jau esat ieguvis(-usi) pirms šādām izmaiņām.

 

9.2. Lai nopelnītu Punktus par ceļojumu tarifiem, Jums rezervēšanas laikā jānorāda savs Dalības numurs. Ja Jūs to nenorādīsiet, Jūs nesaņemsiet nekādus Punktus. Vienkāršākais veids, kā nodrošināt, ka norādāt mums savu Dalības numuru, ir pieteikties sistēmā savā Dalībnieka kontā, lai veiktu rezervāciju. Ja veicat rezervāciju ar mūsu Klientu apkalpošanas centra palīdzību, Jums jānorāda Dalības numurs, pirms veicat rezervāciju. Mūsu kontaktinformāciju var atrast šeit: https://www.stenaline.lv/klientu-apkalposana/sazina-ar-mums.

 

9.3. Jūs varat iegūt Punktus par piemērotiem pirkumiem uz klāja ar nosacījumu, ka skenējat savu Dalībnieka karti pie kases pirkuma vietā. Ja Jūs to neizdarīsiet, Jūs nesaņemsiet nekādus Punktus.

 

9.4. Punkti tiks piešķirti pēc ceļojuma pabeigšanas un būs derīgi no brīža, kad tie iegūti, līdz 31. decembrim nākamajā gadā pēc ceļošanas datuma. Punkti tiks automātiski noņemti no Jūsu Dalības konta 31. decembrī nākamajā gadā pēc ceļošanas datuma.

 

9.5. Dalībnieki var iegūt Punktus par rezervācijām, kuras viņi ir personīgi izmantojuši ceļojumiem.

 

9.6. Punktus nav iespējams iegūt par rezervācijām, kas apmaksātas ar Punktiem, kā arī punktiem no citiem klientu klubiem (piemēram, Tesco Clubcard punktiem).

 

9.7. Dalībnieki nevar iegūt Punktus par produktiem, kas ir izslēgti un kas norādīti un definēti mūsu tīmekļa vietnē: [insert link]. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī informācija laiku pa laikam var mainīties, un mēs iesakām pārbaudīt mūsu tīmekļa vietni, pirms veicat rezervāciju. Daži izslēgto produktu piemēri ietver:

a) grupu rezervācijas;

b) produktus uz klāja, piemēram, cigaretes un tabaku;

c) gadījumus, kad jau ir piemērota iepriekšēja atlaide.

 

10. Punktu izmantošana

 

10.1. Punkta vērtība ir: 1 punkts = 1 penss vai 1 eiro cents. Visās pārējās valūtās punkti tiks konvertēti uz kādu no šīm vērtībām. Lai pārbaudītu savu Punktu vērtību, lūdzu, izmantojiet punktu kalkulatora saiti šeit: https://www.stenaline.lv/manas-lapas/mani-punkti#myPointsCalculator.

 

10.2. Punktus var izmantot kā pilnu vai daļēju maksājumu par piemērojamajiem atbilstošajiem tarifiem. Mēs noteiksim, kuri tarifi un maršruti ir piemēroti Punktu izmantošanai, un šādi tarifi vai maršruti var tikt mainīti jebkurā laikā saskaņā ar 14. punktu. Jebkādas šādas izmaiņas neietekmēs nekādas rezervācijas, kuras jau ir veiktas, izmantojot Punktus.

 

10.3. Punktus nevar izmantot pirkumiem uz klāja, dalībnieku cenām, pakotnēm un grupām, BusEmpty produktiem vai kravas pārvadājumu rezervācijām.

 

10.4. Punktus var izmantot tikai rezervācijām, kuras veiktas tieši mūsu tīmekļa vietnē šeit https://www.stenaline.lv/ vai Klientu apkalpošanas centrā.

 

10.5. Punktus var izmantot tikai atbilstošais Dalībnieks, un tie nav nododami. Trešās puses (piemēram, ceļojumu aģentūras vai izplatītāji) nevar iegūt punktus klienta vārdā.

 

10.6. Punktus nevar apmainīt pret naudu.

 

IV Jūsu tiesības pārtraukt Dalību

 

11. Kā Jūs varat pārtraukt savu Dalību

 

11.1. Jūs varat pārtraukt savu Dalību Klubā jebkurā laikā, izmantojot savu Dalībnieka Kontu vai sazinoties pa tālruni ar mūsu Klientu apkalpošanas centru.

 

11.2. Lūdzu, skatiet svarīgo informāciju turpmāk 13. punktā attiecībā uz to, kas notiek, ja Jūs pārtraucat savu Dalību šādā veidā.

 

12. Mūsu tiesības pārtraukt Jūsu Dalību vai izbeigt Kluba darbību

 

12.1. Mēs varam pārtraukt Jūsu Dalību Klubā un slēgt Jūsu Dalībnieka kontu bez iepriekšēja paziņojuma, ja:

 

a) Jūs neievērojat šos Noteikumus nozīmīgā vai būtiskā veidā;

b) Jūs esat radījis(-usi) jebkuru no turpmāk norādītajām situācijām:

  • izraisījis(-usi) Būtiskus traucējumus uz kāda no mūsu kuģu klāja vai
  • neesat ievērojis(-usi) drošības norādījumus, kurus sniegusi mūsu kuģu apkalpe, vai
  • neesat ievērojis(-usi) Stena Line Ētikas kodekss, kas pieejama šeit: https://www.stenaline.lv/juridisks/etikas-kodekss.

 

12.2. Ja Jūs neesat ievērojis(-usi) šos Noteikumus, mēs varam pieprasīt atgriezt jebkuru Piedāvājumu vai Ieguvumu, kas sniegts pēc šī minētā Jūsu pārkāpuma, un Jūs būsiet atbildīgs(-a) par jebkādiem zaudējumiem, kādi mums radušies Jūsu šo Noteikumu pārkāpuma rezultātā vislielākajā apmērā, kāds atļauts saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.

 

12.3. Mēs varam izbeigt vai atsaukt Kluba darbību vai uz laiku pārtraukt tā darbību jebkura pamatota komerciāla, juridiska vai ar darbību saistīta iemesla dēļ. Gadījumā, ja tā notiks, mēs centīsimies sniegt Jums pēc iespējas savlaicīgāku paziņojumu. Ja tas nebūs iespējams, mēs sniegsim Jums paziņojumu vismaz trīs (3) mēnešus iepriekš, lai piedāvātu Jums iespēju izmantot jebkurus iepriekš uzkrātos Punktus.

 

12.4. Lūdzu, skatiet svarīgo informāciju turpmāk 13. punktā attiecībā uz to, kas notiek, ja mēs pārtraucam Jūsu Dalību šādā veidā.

 

13. Kas notiek, ja Jūsu Dalība tiek pārtraukta

 

13.1. Gadījumā, ja mēs īstenosim izbeigšanu vai apturēšanu saskaņā ar 12.3. punktu, Jums būs vismaz 3 mēneši laika no brīža, kad tiek paziņots par Kluba darbības izbeigšanu vai apturēšanu, lai izmantotu savus neizmantotos Punktus (un pēc šī laika tie būs nederīgi).

 

13.2. Atbilstoši 13.1. punktam, kad Jūsu Dalība beigsies saskaņā ar 11. punktu vai 12. punktu, Jūs nevarēsiet:

 

  • izmantot savus Punktus;
  • iegūt Punktus;
  • izmantot savu Dalībnieka karti;
  • piekļūt savam Dalībnieka kontam.

 

14. Mūsu tiesības ieviest izmaiņas Noteikumos un/vai Kluba darbībā

 

14.1. Mēs varam ieviest izmaiņas šajos Noteikumos un/vai Kluba darbībā jebkurā laikā, tostarp, bet ne tikai, metodēs, ar kādām var iegūt Punktus, kā Punktus var izmantot, kā arī jebkuros Piedāvājumos un Ieguvumos, kas pieejami Dalības līmenī. Mums ir tiesības pārskatīt šos Noteikumus ik gadu. Ja tiek veiktas jebkādas izmaiņas, mēs centīsimies sniegt Jums pēc iespējas savlaicīgu paziņojumu, bet ne vēlāk kā trīs (3) mēnešus iepriekš. Lūdzu, ņemiet vērā, ka uz jebkuriem trešo pušu Piedāvājumiem attiecas atsevišķi noteikumi un nosacījumi, ko nosaka šīs trešās puses, un šīs trešās puses laiku pa laikam var mainīt šos noteikumus. Mums nav nekādas kontroles ne par kādām šādām izmaiņām.

 

14.2. Izmaiņas var būt nepieciešamas dažādu iemeslu dēļ, kas ietver šādus piemērus:

 

  • ja mums ir jāveic izmaiņas, lai nodrošinātu atbilstību tiesību aktiem vai noteikumiem, kas attiecas uz mums;
  • gadījumos, kad izmaiņas uzlabo Kluba darbību Jūsu labā vai mēs padarām šos Noteikumus Jums labvēlīgākus;
  • lai aizsargātu Jūs vai mūs no krāpniecības vai citām kaitīgām darbībām, ko varētu veikt trešās puses;
  • ja mainās veids, kā strādā mūsu sistēmas, un tas nozīmē, ka mums ir pamatots iemesls veikt izmaiņas, lai pielāgotos;
  • lai pielāgotu Punktu vērtību vai to robežlīmeni, lai atspoguļotu būtiskas makroekonomiskas izmaiņas, piemēram, inflācijas rādītājus, kas pārsniedz 3 % un ko mēra ar Patēriņa cenu indeksu (PCI), vai citus nozīmīgus ekonomikas rādītājus.

 

14.3. Kā tas darbojas:

 

  • gadījumos, kad mēs mainīsim šos Noteikumus un/vai Kluba darbību, mēs vienmēr publicēsim paziņojumu par izmaiņām mūsu tīmekļa vietnē: https://www.stenaline.lv/juridisks;
  • ja izmaiņām nebūs reālas ietekmes uz Jums vai veidu, kādā Klubs darbojas, vai izmaiņas skaidri padara Kluba darbību Jums labāku, tad izmaiņas stāsies spēkā dienu pēc to publicēšanas tiešsaistē un mēs ar Jums atsevišķi nesazināsimies;
  • visos pārējos gadījumos papildus iepriekš minētajam sniegtajam paziņojumam mēs Jums nosūtīsim rakstisku paziņojumu, ar kuru informēsim par izmaiņām vismaz trīs (3) mēnešus pirms izmaiņu stāšanās spēkā.

 

14.4. Ja Jūs neapmierina izmaiņas, Jūs varat pārtraukt savu dalību Klubā, kā tas atļauts saskaņā ar 11.1. punktu. Ja Jūs to neizdarīsiet pirms izmaiņu stāšanās spēkā, tad mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat izmaiņām.

 

VI Dažādi

 

15. Pretrunas

 

15.1. Šie Noteikumi attiecas tikai uz Jūsu Dalību Klubā. Mūsu Ceļošanas tirdzniecības noteikumi attiecas uz jebkuru rezervāciju, kuru Jūs veicat, lai ceļotu ar mums. Ja šajos Noteikumos ir kas tāds, kas ir pretrunā Ceļošanas tirdzniecības noteikumiem, tad attiecīgais punkts Ceļošanas tirdzniecības noteikumos ir uzskatāms par pareizu un ir piemērojams attiecībā uz Jūsu līgumu ar mums.

 

16. Atbildības ierobežojums

 

16.1. Mēs esam atbildīgi Jūsu priekšā par mūsu radītiem paredzamiem zaudējumiem un kaitējumu. Ja mēs neievērojam šos Noteikumus, mēs esam atbildīgi par zaudējumiem un kaitējumu, kāds Jums nodarīts un kas ir paredzams rezultāts sakarā ar mūsu veiktu šā līguma laušanu vai mūsu nespēju īstenot saprātīgas rūpes un piemērot saprātīgas prasmes, tomēr mēs neesam atbildīgi par zaudējumiem vai kaitējumu, kas nav paredzams. Zaudējumi vai kaitējums ir paredzami gadījumos, kad ir skaidrs, ka tas notiks, vai, ja brīdī, kad līgums tika noslēgts, gan mēs, gan Jūs zinājāt, ka tas var notikt.

 

16.2. Mēs neizslēdzam un neierobežojam mūsu atbildību pret Jums gadījumos, kad to darīt būtu nelikumīgi. Tas ietver atbildību par nāvi vai personai nodarītu kaitējumu, ko izraisījusi mūsu vai mūsu darbinieku, aģentu vai apakšuzņēmēju nolaidība, (gadījumos, kad tiek piemēroti Skotijas tiesību akti, ja šādu atbildību izraisa pienākumu neveikšana) krāpniecība vai krāpnieciska nepareizu apgalvojumu sniegšana un Jūsu likumīgo tiesību pārkāpšana.

 

16.3. Mēs neesam atbildīgi par uzņēmējdarbības zaudējumiem. Mēs nodrošinām Klubu tikai individuālai un privātai lietošanai. Ja Jūs izmantojat Klubu jebkuram komerciālam, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkam, mums nebūs nekādas atbildības pret Jums par jebkādu peļņas zaudēšanu, uzņēmējdarbības zaudēšanu, uzņēmējdarbības pārtraukumu vai uzņēmējdarbības iespēju zaudēšanu.

 

16.4. Ja mūsu spējas nodrošināt Kluba darbību kavē vai ietekmē notikums, kas ir ārpus mūsu saprātīgas kontroles, tad mēs veiksim visas iespējamās saprātīgās darbības, lai mazinātu šādas kavēšanās ietekmi. Pieņemot, ka mēs to darām, mēs nebūsim atbildīgi par kavējumiem, ko izraisījis šāds notikums.

 

17. Kādi tiesību akti un jurisdikcija tiek piemēroti šiem Noteikumiem?

 

17.1. Šos noteikumus regulē Zviedrijas tiesību akti. Paskaidrojot sīkāk, nekas šajos Noteikumos neierobežo un neliedz Jums tiesības kā patērētājam saskaņā ar obligātajiem patērētāju aizsardzības tiesību aktiem valstī, kurā Jūs dzīvojat. Ja Jūs esat pastāvīgs Apvienotās Karalistes vai Īrijas iedzīvotājs, tiek piemēroti Apvienotās Karalistes vai Īrijas tiesību akti, pretējā gadījumā tiek piemēroti Zviedrijas tiesību akti.

 

17.2. Jūs varat uzsākt pret mums juridiskas procedūras saistībā ar šiem Noteikumiem un Klubu Zviedrijas tiesās vai tiesās valstī, kurā Jūs dzīvojat. Līdzīgi, mēs varam ierosināt prasību pret Jums Zviedrijas tiesās vai tiesās valstī, kurā Jūs dzīvojat.

 

Lai novērstu šaubas, šie noteikumi un nosacījumi neierobežo Jūsu tiesības kā patērētājam saskaņā ar obligātajiem patērētāju aizsardzības tiesību aktiem valstī, kurā Jūs dzīvojat.