Klientu kluba Privātuma politika

1.                     Ievads

 

Mēs, “Stena Line Scandinavia AB”, reģistrācijas numurs 556231-7825 (turpmāk tekstā ⁠— "Stena Line"), esam datu pārzinis attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi. Visas šajā privātuma politikā sniegtās atsauces uz "mēs", "mūs" un "mūsu" ir uzskatāmas par atsaucēm uz Stena Line. Mūsu kontaktinformācija ir atrodama šīs privātuma politikas nobeigumā. Mēs respektējam Jūsu privātumu un esam apņēmušies aizsargāt Jūsu personas datus.

 

Mūsu klientu klubi, Stena MORE un Business Traveller, turpmāk kopā saukti par "Klientu klubu(-iem)".

 

Turpmāk norādītās vietnes tiek sauktas par mūsu "Tīmekļa vietnēm":

 

stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline.es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.

Mūsu tīmekļa vietnes un citi saziņas veidi (e-pasts, tālrunis, atbalsta kontaktpersona, sociālie plašsaziņas līdzekļi, tērzēšana un veidlapas drukātā formātā), ko Jūs izmantojat saistībā ar dalību Klientu klubā, turpmāk tiek saukti par mūsu "Klientu kluba Pakalpojumiem".

 

2.                     Šīs privātuma politikas tvērums?

 

Šī privātuma politika attiecas uz mūsu veikto Jūsu personas datu apstrādi, ja esat dalībnieks kādā no mūsu klientu klubiem un izmantojat mūsu klientu klubu pakalpojumus. Šī privātuma politika ietver informāciju par mērķiem, kādiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus, personām, ar kurām mēs tos kopīgojam, un par Jūsu tiesībām attiecībā uz Jūsu personas datiem.

 

Informācija par to, kā mēs apstrādājam citu klientu un tīmekļa vietnes apmeklētāju personas datus, atrodama Stena Line privātuma politikā attiecībā uz klientiem, kuri veic rezervācijas, un personām, kuras apmeklē tīmekļa vietni.

 

Informāciju par to, kā mēs apstrādājam sīkdatnes, skatiet mūsu sīkdatņu politikā.

 

Informāciju par videonovērošanu uz mūsu kuģiem, ostās, termināļos un birojos, kā arī par personas datu apstrādi saistībā ar to, skatiet Stena Line Videonovērošanas privātuma politikā.

 

3.                     Kādas personas datu kategorijas mēs apstrādājam?

 

Stena Line apstrādā turpmāk minētās personas datu kategorijas:

 

a)        vārds, uzvārds;

b)        dzimšanas datums;

d)        dzimums;

e)        kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs un/vai mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese);

e)        Klientu kluba dalības dati — dalības tips (Stena MORE Blue, Stena MORE Gold, Stena MORE Platinum vai Business Traveller), dalībnieka numurs, dalības ilgums, dalības ilgums pašreizējā dalības līmenī un dalībnieka uzkrātais punktu skaits;

f)         parole;

g)        darījumu vēsture (datums, darījuma tips, informācija par darījumu, nopelnītie punkti);

h)        rezervāciju vēsture;

i)         vietnes informācija, pamatojoties uz Jūsu IP adresi;

j)         pārlūka informācija (pārlūka versija);

k)        Jūsu darba devēja nosaukums un amats (attiecas uz Business Travellers).

 

4.                     Kur mēs iegūstam Jūsu personas datus?

 

 Stena Line iegūst Jūsu personas datus tiešā veidā no Jums, kad reģistrējaties dalībai kā mūsu Klientu klubu dalībnieks(-e), izmantojat mūsu Klientu klubu pakalpojumus, rezervējat ceļojumu, veicat darījumu, kas nopelna Jums punktus Klientu klubā, un izmantojat uzkrātos dalības punktus maksājuma veikšanai.

 

Stena Line vāc personas datus arī no ceļojumu aģentiem, kurus esat pilnvarojis(-usi) sniegt mums savus personas datus.

 

5.                     Kas notiek, ja Jūs nesniedzat mums savus personas datus?

 

Dalībai Klientu klubā ir nepieciešami 3. punktā norādītie personas dati, t. i., tie ir nepieciešami, lai kļūtu par un paliktu par mūsu Klientu klubu dalībnieku(-i). Tādējādi, ja nesniedzat mums savus personas datus, mēs nevaram piedāvāt Jums dalību Klientu klubā.

 

6.                     Kādiem mērķiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus un kāds ir šādas apstrādes darbību juridiskais pamats?

 

Stena Line apstrādā Jūsu personas datus turpmāk izklāstītajiem mērķiem. Katram mērķim mums ir jābūt juridiskam pamatam. Šāds juridiskais pamats var būt, piemēram, i) tas, ka apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu, ko esam noslēguši ar Jums, vai ii) ka Stena Line vai trešajai personai ir likumīgas intereses apstrādāt personas datus, par ko svarīgāka nav Jūsu interese attiecībā uz Jūsu personas datu neapstrādāšanu. Juridiskais pamats, uz kuru balstās Stena Line, ir norādīts turpmāk katram mērķim.

 

a)         Dalības nodrošināšana Klientu klubā Stena MORE

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, Klientu kluba dalības informāciju, darījumu vēsturi un rezervāciju vēsturi, lai administrētu Jūsu dalību, nopelnītos un izmantotos punktus un dalības līmeni, kā arī sniegtu Klientu kluba pakalpojumus, par kuriem esam vienojušies, saskaņā ar Klientu Kluba Stena MORE noteikumiem. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu līgumiskās saistības.

 

b)        Business Traveller dalības nodrošināšana

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, Klientu kluba dalības informāciju, darījumu vēsturi, rezervāciju vēsturi un informāciju par Jūsu darba devēju un amatu, lai administrētu Jūsu darba devēja dalību, nopelnītos un izmantotos punktus un dalības līmeni, kā arī sniegtu Klientu kluba pakalpojumus, par kuriem esam vienojušies, saskaņā ar Business Traveller dalības līguma noteikumiem. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

c)        Mūsu Klientu kluba pakalpojumu nodrošināšana

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, Klientu Kluba dalības datus un informāciju par Jūsu darba devēju un amatu nolūkā sazināties ar Jums, kad izmantojat mūsu Klientu kluba pakalpojumus. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

d)        Mūsu Klientu kluba pakalpojumu uzlabošana

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, tīmekļa vietnes informāciju, pamatojoties uz Jūsu IP adresi, pārlūka informāciju, Klientu kluba dalības datus un darījumu vēsturi, lai vāktu statistikas datus par to, kā Jūs izmantojat mūsu pakalpojumus, nolūkā uzlabot mūsu Klientu kluba pakalpojumus, novēršot kļūmes, ātri un vienkārši identificējot un atrisinot tīmekļa vietnes konversijas problēmas, uzlabojot saskarni, lai Jūs varētu ātri atrast meklēto informāciju, kā arī izceļot atbilstīgus piedāvājumus tīmekļa vietnē. Mēs to darām, analizējot, kā izmantojat mūsu Pakalpojumus. Personas dati, kurus mēs izmantojam, lai uzlabotu mūsu Klientu kluba pakalpojumus, tiek apkopoti, ciktāl tas ir iespējams. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

e)        Klientu kluba pakalpojumu ļaunprātīgas izmantošanas novēršana

Lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un krāpšanu, var izmantot Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un dalības numuru (kā attiecīgi nepieciešams katrā konkrētajā gadījumā). Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

f)        Piedāvājumu, atlaižu un kategorijas paaugstinājumu piešķiršana, pamatojoties uz Jūsu veiktajiem pirkumiem

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un Klientu kluba dalības datus nolūkā sniegt Jums piedāvājumus, atlaides un kategorijas paaugstinājumus, pamatojoties uz Jūsu veiktajiem pirkumiem, izmantojot dalību Klientu klubā. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

g)         Tiešais mārketings

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un informāciju par dalību Klientu klubā, ciktāl Jūs mums sniedzat šādus personas datus, a) izmantojot mūsu Klientu kluba pakalpojumus, b) lai nosūtītu Jums jaunumus, piedāvājumus un atbilstošu informāciju par mūsu Klientu kluba pakalpojumiem. Mēs tos sūtīsim Jums pa pastu, kā īsziņu, e-pasta ziņojumu vai citās elektroniskās komunikācijas formās. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

Jums ir tiesības jebkurā laikā atteikties no tiešā mārketinga, kā tas aprakstīts 6. punkta f) līdz g) apakšpunktā, izmantojot atteikšanās saites e-pasta ziņojumos vai iestatījumus mūsu tīmekļa vietnes sadaļā Manas lapas (My Pages). Ja atteiksieties, Stena Line vairs nesūtīs Jums šādus tiešā mārketinga ziņojumus.

 

h)        Klientu sūdzību apstrāde un juridisku prasību aizstāvība un/vai celšana

Mēs izmantojam personas datus tikai atbilstīgi konkrētajam gadījumam nolūkā izskatīt sūdzības un aizstāvēt un/vai celt juridiskas prasības. Šādas apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses.

 

7.                     Ar ko mēs kopīgojam Jūsu personas datus?

 

Iepriekš izklāstīto mērķu izpildei Stena Line kopīgo Jūsu personas datus ar turpmāk norādītajām personām:

 

)         Stena AB (publ.)        ;

)         Stena Rederi AB;

a)        Stena Line Travel Group AB;

b)        Stena Line Ltd.;

c)        Stena Line BV;

d)        Stena Line GmbH & Co.KG;

e)         Stena Line Danmark A/S;

f)        Stena Line Polska sp.z o.o.;

g)        UAB Stena Line;

h)         SIA Stena Line;

i)         reklāmas un reklāmas pielāgošanas platformām, piemēram, Google un Facebook;

jj)        pakalpojumu sniedzējiem, kurus mēs piesaistām pakalpojumu sniegšanai, piemēram, tīmekļa mitināšanas, pasta ārpakalpojumu sniedzējiem, analīzes pakalpojumu sniedzējiem, IT risinājumu nodrošinātājiem, pasākumu rīkotājiem utt.

 

8.                     Vai mēs nosūtām Jūsu personas datus ārpus ES/EEZ?

 

Stena Line var pārsūtīt dažus Jūsu personas datus uz turpmāk norādītajām valstīm, kuras atrodas ārpus ES/EEZ. Ja Eiropas Komisija nav noteikusi, ka kāda konkrēta valsts nodrošina personas pietiekamu datu aizsardzības līmeni, tad mēs sniegsim izklāstījumu par sevis ieviestajām garantijām vai juridisko pamatu, uz ko paļaujamies, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas datu nosūtīšana atbilst Eiropas Savienības datu aizsardzības tiesību aktiem.

 

Valsts Apvienotā Karaliste

Garantija: lēmums par pietiekamu aizsardzības līmeni (2021. gada 28. jūnijs)

 

Valsts ASV

Garantija: Eiropas Komisijas lēmums par līguma standartklauzulām attiecībā uz personas datu pārsūtīšanu (2010/87/ES) un (2021/915/ES)

Lūdzu, sazinieties ar datu aizsardzības speciālistu, ja vēlaties uzzināt vairāk par iepriekš minētajām garantijām. Kontaktinformācija sniegta šīs privātuma politikas 11. punktā.

 

9.                     Cik ilgi mēs glabājam Jūsu personas datus?

 

MērķisPersonas datu tipsGlabāšanas periods
Dalības nodrošināšana Klientu klubā Stena MORE un/vai Business TravellerVārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, kontaktinformācija, Klientu kluba dalības dati, parole, darījumu un rezervāciju vēsture, Jūsu darba devēja nosaukums un amatsKamēr Jūs esat Klientu kluba dalībnieks(-e)
Mūsu Klientu kluba pakalpojumu uzlabošanaVietnes informācija, pamatojoties uz Jūsu IP adresi, un pārlūkprogrammas informācija26 mēneši pēc Jūsu veiktas Klientu kluba pakalpojumu izmantošanas
Klientu sūdzību apstrāde un juridisku prasību aizstāvība un/vai celšanaPersonas dati, kuri ir būtiski, lai novērtētu sūdzības par Klientu klubu vai aizstāvētu un/vai celtu juridiskas prasībasTik ilgi, kamēr Jūsu personas dati ir pamatoti nepieciešami, lai aizstāvētu un/vai celtu juridiskas prasības (parasti tik ilgi, kamēr iestājas attiecīgais likumīgais noilgums)

 

10.                  Kādas ir Jūsu tiesības?

 

Turpmāk sniegts kopsavilkums par Jūsu tiesībām saskaņā ar ES datu aizsardzības tiesību aktiem. Šo tiesību izmantošana nav maksas pakalpojums, un Jūs to varat uzsākt, nosūtot e-pasta ziņojumu vai vēstuli uz šā dokumenta nobeigumā norādītajām adresēm. Jūs varat arī izmantot saziņas veidlapu tīmekļa vietnē.

 

Kā Klientu kluba dalībniekam Jums vienmēr ir iespēja dzēst vai labot savu mūsu rīcībā esošo informāciju. Jūs varat rediģēt savus datus, noklikšķinot uz saites "Mans profils", piesakoties sistēmā Klientu klubā tīmekļa vietnē. Visi e-pasta ziņojumi, ko saņemsiet no Klientu kluba, arī saturēs saiti uz Jūsu personīgo profilu, kuru varat izmantot, ja vēlaties atjaunināt informāciju. Ja Jums ir kādi jautājumi par savām tiesībām, lūdzu, sazinieties ar mums (kontaktinformāciju skatiet šā dokumenta nobeigumā).

 

Stena Line vienmēr izvērtēs, vai pieprasījums izmantot šīs tiesības ir derīgs. Ne visas turpmāk norādītās tiesības ir absolūtas. Var būt izņēmumi.

 

Papildus turpmāk minētajām tiesībām Jums vienmēr ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē par Stena Line veiktu Jūsu personas datu apstrādi.

 

a)          Piekļuves tiesības. Jums ir tiesības pēc pieprasījuma iegūt to savu personas datu kopiju, kurus Stena Line apstrādā par Jums, kā arī iegūt papildu informāciju par to, kā Stena Line apstrādā Jūsu personas datus.

 

b)        Tiesības uz labošanu. Jums ir tiesības pieprasīt labot un/vai papildināt savus personas datus, ja tie ir neprecīzi vai nepilnīgi.

 

c)        Tiesības uz dzēšanu. Jums ir tiesības pieprasīt Stena Line dzēst Jūsu personas datus bez nepamatotas kavēšanās turpmāk minētajos gadījumos.

 

-       Ja personas dati vairs nav nepieciešami mērķiem, kuriem tie tika sākotnēji vākti vai citādi apstrādāti.

-       Ja Jūs atsaucat savu piekrišanu apstrādei un apstrādei vairs nav juridiska pamata.

-       Ja Jūs pamatoti iebilstat pret savu personas datu apstrādi.

-       Ja personas dati ir tikuši apstrādāti nelikumīgi.

-       Ja personas dati jādzēš, lai nodrošinātu atbilstību juridiskām prasībām.

 

d)        Tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu turpmāk minētajos apstākļos.

 

-       Ja tiek veikta pārbaude attiecībā uz personas datu precizitāti.

-       Ja apstrāde ir nelikumīga vai vairāk nav nepieciešama tās mērķiem, bet Jūs iebilstat pret savu personas datu dzēšanu un tās vietā pieprasāt ierobežojumu.

-       Ja Stena Line vairs nav nepieciešami attiecīgie personas dati, taču Jums tie ir nepieciešami juridiskas prasības izvirzīšanai, uzturēšanai vai aizstāvībai.

-       Ja iebildāt pret savu personas datu apstrādi un šie iebildumi tiek pārbaudīti.

 

e)        Tiesības uz datu pārnesamību. Noteiktos gadījumos Jums ir tiesības saņemt personas datus, kurus iesniedzāt Stena Line, nolūkā nosūtīt tos citam pakalpojumu sniedzējam, ja personas datu apstrādes pamats ir Jūsu piekrišana vai līgumisko saistību izpilde.

 

f)        Vispārīgās tiesības iebilst. Jums ir vispārīgas tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi, pamatojoties uz Stena Line likumīgajām interesēm. Pēc tam mums ir jāpierāda, ka mums ir pārliecinošs juridiskais pamats apstrādei vai ka mums ir nepieciešami personas dati, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības.

 

g)         Tiesības iebilst pret tiešo mārketingu. Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos. Šādā gadījumā Stena Line vairs nedrīkst apstrādāt Jūsu personas datus šim nolūkam.

 

11.                  Kā sazināties ar mums?

 

Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot turpmāk norādītos saziņas veidus.

 

Galvenais birojs:

Adrese: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Gothenburg, Zviedrija

Tālrunis: +46 770 - 57 57 00

Saziņas veidlapa

 

Mēs esam norīkojuši datu aizsardzības speciālistu, ar kuru varat sazināties jautājumu gadījumā saistībā ar savu personas datu apstrādi. Sazinieties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu pa e-pastu: dpo@stenaline.com.