Lūdzu, ņemiet vērā

Pirms došanās ceļā uzziniet jaunākos ceļojuma ieteikumus un ieceļošanas prasības.

Klientu Kluba Privātuma Politika

1.                     Ievads

 

Mēs, Stena Line Scandinavia AB, reģistrācijas numurs 556231-7825 (“Stena Line”), esam datu kontrolieris, kas atbild par Jūsu personas datu apstrādi. Visas atsauces uz “mums”, “mēs” vai “mūsu” šajā privātuma politikā attiecas uz Stena Line. Mūsu kontaktinformācija ir atrodama šīs privātuma politikas beigās. Mēs cienām Jūsu privātumu un apņemamies aizsargāt Jūsu personas datus.

 

Mūsu klientu klubi Extra Blue, Extra Gold un Business Traveller turpmāk kopā tiek saukti par "Klientu klubu(-iem)".

 

Turpmāk norādītās vietnes tiek sauktas par mūsu “Tīmekļa vietnēm”:

 

stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline.es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, szwecjazklasa.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.

Mūsu tīmekļa vietnes un citi saziņas veidi (e-pasts, tālrunis, atbalsta kontaktpersona, sociālie plašsaziņas līdzekļi, tērzēšana un veidlapas drukātā formātā), ko Jūs izmantojat saistībā ar dalību Klientu Klubā, turpmāk tiek saukti par mūsu "Klientu Kluba Pakalpojumiem".

 

2.                     Šīs privātuma politikas tvērums?

 

Šī privātuma politika attiecas uz to, kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus, ja esat kāda mūsu Klientu Kluba dalībnieks(-ce), un izmantojat mūsu Klientu Klubu pakalpojumus. Šajā privātuma politikā ir iekļauta informācija par nolūkiem, kādiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus, ar kurām personām mēs tos kopīgojam, kā arī par Jūsu tiesībām attiecībā uz saviem personas datiem.

 

Informācija par to, kā mēs apstrādājam citu klientu un tīmekļa vietnes apmeklētāju personas datus, atrodama Stena Line privātuma politikā attiecībā uz klientiem, kuras veic rezervācijas, un personām, kuras apmeklē tīmekļa vietni.

 

Informāciju par to, kā mēs apstrādājam sīkdatnes, skatiet mūsu sīkdatņu politikā.

 

Informāciju par videonovērošanu uz mūsu kuģiem, ostās, termināļos un birojos, kā arī par personas datu apstrādi saistībā ar to, skatiet Stena Line Videonovērošanas privātuma politiku.

 

3.                     Kādas personas datu kategorijas mēs apstrādājam?

 

Stena Line apstrādā šādas personas datu kategorijas:

 

a)        vārds, uzvārds;

b)        dzimšanas datums;

d)        dzimums;

e)        kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs un/vai mobilā tālruņa numurs, e-pasta adrese);

e)        Klientu Kluba dalības dati – dalības tips (Extra Blue, Extra Gold vai Business Traveller), dalībnieka numurs, dalības ilgums, dalības ilgums pašreizējā dalības līmenī un dalībnieka uzkrātais punktu skaits;

f)         parole;

g)        darījumu vēsture (datums, darījuma tips, informācija par darījumu, nopelnītie punkti);

h)        rezervāciju vēsture;

i)         vietnes informācija, pamatojoties uz Jūsu IP adresi;

j)         pārlūka informācija (pārlūka versija);

k)        Jūsu darba devēja nosaukums un amats (attiecas uz Business Travellers).

 

4.                     Kur mēs iegūstam Jūsu personas datus?

 

 Stena Line vāc Jūsu personas datus tiešā veidā no Jums, kad reģistrējaties kā mūsu Klientu Kluba dalībnieks(-ce), izmantojat mūsu Klientu klubu pakalpojumus, rezervējat ceļojumu, veicat darījumu, kas nopelna Jums punktus Klientu Klubā, un kad Jūs izmantojat uzkrātos dalības punktus maksājuma veikšanai.

 

Stena Line vāc personas datus arī no ceļojumu aģentiem, kurus esat pilnvarojis(-usi) sniegt mums savus personas datus.

 

5.                     Kas notiek, ja Jūs nesniedzat mums savus personas datus?

 

Dalībai Klientu Klubā ir nepieciešami 3. sadaļā norādītie personas dati, lai kļūtu par un par mūsu Klientu Kluba dalībnieku(-ci) vai turpinātu būt dalībnieks(-ce). Tādējādi personas datu nesniegšanas gadījumā mēs nevaram piedāvāt Jums dalību Klientu Klubos.

 

6.                     Kādiem nolūkiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus un kāds ir šādu apstrādes darbību juridiskais pamats?

 

Stena Line apstrādā Jūsu personas datus turpmāk izklāstītajiem nolūkiem. Ikvienā nolūkā mums ir nepieciešams juridisks pamats. Juridisks pamats var būt, piemēram: i) fakts, ka apstrāde ir nepieciešama tāda līguma izpildei, kurā Jūs esat viena no līgumslēdzējām pusēm; vai ii) Stena Line vai trešās personas leģitīmās intereses apstrādāt personas datus, kas ir svarīgākas nekā Jūsu intereses uz personas datu neapstrādāšanu. Katrā turpmāk norādītajā gadījumā tiks norādīts Stena Line juridiskais pamats.

 

)         Dalība Klientu Klubā Extra

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, Klientu Kluba dalības informāciju, darījumu vēsturi un rezervāciju vēsturi, lai administrētu Jūsu dalību, nopelnītos un izmantotos punktus un dalības līmeni, kā arī sniegtu Lojalitātes kluba pakalpojumus, par kuriem esam vienojušies, saskaņā ar Klientu Klubā Extra noteikumiem. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu līgumsaistības pret Jums.

 

a)        Business Traveller dalības nodrošināšana

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, Klientu Kluba dalības informāciju, darījumu vēsturi, rezervāciju vēsturi un informāciju par Jūsu darba devēju un amatu, lai administrētu Jūsu darba devēja dalību, nopelnītos un izmantotos punktus un dalības līmeni, kā arī sniegtu Klientu Kluba pakalpojumus, par kuriem esam vienojušies, saskaņā ar darījumu ceļotāju dalības līguma noteikumiem. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

b)        Mūsu Klientu Kluba pakalpojumu nodrošināšana

Stena Line izmanto Jūsu vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, Klientu Kluba dalības datus un informāciju par Jūsu darba devēju un amatu nolūkā sazināties ar Jums, kad Jūs izmantojat mūsu Klientu Kluba pakalpojumus. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

c)        Mūsu Klientu Kluba pakalpojumu uzlabošana

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, tīmekļa vietnes informāciju, pamatojoties uz Jūsu IP adresi, pārlūka informāciju, Klientu Kluba dalības datiem un darījumu vēsturi, lai vāktu statistikas datus par to, kā Jūs izmantojat mūsu pakalpojumus nolūkā uzlabot mūsu Klientu Kluba pakalpojumus, novēršot kļūmes, ātri un vienkārši identificējot un atrisinot tīmekļa vietnes konversijas problēmas, modificējot saskarni, lai Jūs varētu ātri atrast meklēto informāciju, kā arī izceļot atbilstīgus piedāvājumus tīmekļa vietnē. Mēs īstenojam šīs darbības, analizējot to, kā tiek izmantoti mūsu pakalpojumi. Personas dati, kurus izmantojam Klientu Kluba pakalpojumu uzlabošanai pēc iespējas tiek iegūti apkopotā veidā. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

d)        Klientu Kluba pakalpojumu ļaunprātīgas izmantošanas novēršana

Nepieciešamajā apmērā mēs varam izmantot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un dalībnieka numuru (pēc vajadzības katrā konkrētajā gadījumā), lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un krāpšanu. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

e)        Piedāvājumu, atlaižu un kategorijas paaugstinājumu piešķiršana, pamatojoties uz Jūsu veiktajiem pirkumiem

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un Klientu Kluba dalības datus nolūkā sniegt Jums piedāvājumus, atlaides un kategorijas paaugstinājumus, pamatojoties uz Jūsu veiktajiem pirkumiem, izmantojot dalību Klientu Klubā. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

f)         Tiešais mārketings

Mēs izmantojam Jūsu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un Klientu Kluba dalības datus tādā mērā, kādā esat sniedzis(-gusi) attiecīgos personas datus, izmantojot mūsu Klientu Kluba pakalpojumus, lai nosūtītu Jums apkārtrakstus, piedāvājumus un attiecīgu informāciju par mūsu Klientu Kluba pakalpojumiem. Mēs nosūtām Jums tos pa pastu, īsziņas vai e-pasta ziņojuma veidā, kā arī izmantojot citus elektroniskās saziņas veidus. Šādas Jūsu personas datu apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

Jums ir tiesības jebkurā laikā attiekties no tiešā mārketinga sūtījumu saņemšanas 6. punkta (f)–(g) apakšpunktā izklāstītajā veidā. Šāda atteikuma gadījumā Stena Line vairs nesūtīs Jums šādus tiešā mārketinga sūtījumus.

 

g)        Klientu sūdzību apstrāde un juridisku prasību aizstāvība un/vai celšana

Mēs izmantojam personas datus tikai atbilstīgi konkrētajam gadījumam nolūkā izskatīt sūdzības un aizstāvēt un/vai celt juridiskas prasības. Šādas apstrādes pamats ir mūsu leģitīmās intereses.

 

7.                     Ar ko mēs kopīgojam Jūsu personas datus?

 

Iepriekš izklāstītajos nolūkos Stena Line var kopīgot Jūsu personas datus ar šādām personām:

 

( )         Stena Rederi AB;

a)        Stena Line Travel Group AB;

b)        Stena Line Ltd.;

c)        Stena Line Irish Sea Ferries Ltd.;

d)        Stena Line BV;

e)        Stena Line GmbH & Co.KG;

f)         Stena Line Danmark A/S;

g)        Stena Line Polska sp.z o.o.;

h)        UAB Stena Line;

i)         SIA Stena Line;

j)         reklāmas un pārvirzīšanas platformām, piemēram, Google un Facebook;

k)        pakalpojumu sniedzējiem, kurus mēs piesaistām pakalpojumu sniegšanai, piemēram, tīmekļa viesošanas, pasta ārpakalpojumu sniedzējiem, analīzes pakalpojumu sniedzējiem, IT risinājumu nodrošinātājiem, pasākumu rīkotājiem utt.

 

8.                     Vai mēs nosūtām Jūsu personas datus ārpus ES/EEZ?

 

Stena Line var nosūtīt noteiktus Jūsu personas datus uz turpmāk norādītajām valstīm, kuras atrodas ārpus ES/EEZ. Ja Eiropas Komisija nav noteikusi, ka kāda no valstīm nodrošina personas datu pietiekamu aizsardzības līmeni, tad mēs sniegsim izklāstījumu par sevis ieviestajām garantijām vai juridisko pamatu, uz ko paļaujamies, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas datu nosūtīšana atbilst Eiropas datu aizsardzības tiesību aktiem.

 

Valsts: Apvienotā Karaliste

Garantija: lēmums par pietiekamu aizsardzības līmeni (2021. gada 28. jūnijs)

 

Valsts: ASV

Garantija: Eiropas Komisijas lēmums par līguma standartklauzulām attiecībā uz personas datu pārsūtīšanu (2010/87/ES) un (2021/915/ES)

Lūdzu, sazinieties ar datu aizsardzības speciālistu, ja vēlaties uzzināt vairāk par iepriekš minētajām garantijām. Kontaktinformācija sniegta šīs privātuma politikas 11. sadaļā.

 

9.                     Cik ilgi mēs glabāsim Jūsu personas datus?

 

Nolūks

Personas datu tips

Glabāšanas periods

Dalības nodrošināšana Klientu klubā Extra un/vai Business Traveller

Vārds, uzvārds, dzimšanas datums, dzimums, kontaktinformācija, Klientu Kluba dalības dati, parole, darījumu un rezervāciju vēsture, Jūsu darba devēja nosaukums un amats

Kamēr Jūs esat Klientu Kluba dalībnieks(-ce)

 

Mūsu Klientu Kluba pakalpojumu uzlabošana

Vietnes informācija, pamatojoties uz Jūsu IP adresi, un pārlūka informācija

26 mēneši pēc Jūsu veiktas Klientu Kluba pakalpojumu izmantošanas

Klientu sūdzību apstrāde un juridisku prasību aizstāvība un/vai celšana

Personas dati, kuri ir būtiski, lai novērtētu sūdzības par Klientu Klubu vai aizstāvētu un/vai celtu juridiskas prasības

Tik ilgi, kamēr Jūsu personas dati ir pamatoti nepieciešami, lai aizstāvētu un/vai celtu juridiskas prasības (parasti tik ilgi, kamēr iestājas attiecīgais likumīgais noilgums)

 

10.                  Kādas ir Jūsu tiesības?

 

Turpmāk sniegts Jūsu tiesību kopsavilkums saskaņā ar ES datu aizsardzības tiesību aktiem. Šo tiesību īstenošana ir bezmaksas, un varat tās īstenot, nosūtot e-pasta ziņojumu vai vēstuli uz šā dokumenta nobeigumā norādītajām adresēm. Tāpat varat izmantot tīmekļa vietnē sniegto saziņas veidlapu.

 

Jums kā Klientu Kluba dalībniekam(-cei) vienmēr ir iespēja dzēst vai labot mūsu rīcībā esošos personas datus par Jums. Pēc pierakstīšanās Klientu Klubā mūsu tīmekļa vietnē Jūs varat rediģēt savus datus, noklikšķinot uz saites "Mans profils". Visi mūsu nosūtītie Klientu Kluba e-pasta ziņojumi satur arī saiti uz Jūsu personisko profilu, kuru varat izmantot, ja vēlaties to atjaunināt. Jautājumu gadījumā par savām tiesībām, lūdzu, sazinieties ar mums (skatiet kontaktinformāciju šā dokumenta beigās).

 

Stena Line vienmēr izvērtēs, vai šo tiesību īstenošanas pieprasījums ir derīgs. Ne visas turpmāk izklāstītās tiesības ir absolūtas. Var pastāvēt izņēmumi.

 

Papildus turpmāk minētajām tiesībām Jums vienmēr ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē par Stena Line veiktu Jūsu personas datu apstrādi.

 

( )         Piekļuves tiesības. Jums ir tiesības pēc pieprasījuma iegūt to savu personas datu kopiju, kurus Stena Line apstrādā par Jums, kā arī iegūt papildu informāciju par to, kā Stena Line apstrādā Jūsu personas datus.

 

a)        Tiesības uz labošanu. Jums ir tiesības pieprasīt labot un/vai papildināt savus personas datus, ja tie ir neprecīzi vai nepilnīgi.

 

b)        Tiesības uz dzēšanu. Jums ir tiesības pieprasīt Stena Line dzēst Jūsu personas datus bez nepamatotas kavēšanās turpmākos gadījumos:

 

-       Ja personas dati vairs nav nepieciešami mērķiem, kuriem tie tika sākotnēji vākti vai citādi apstrādāti

-       Ja Jūs atsaucat savu piekrišanu apstrādei un apstrādei vairs nav juridiska pamata

-       Ja Jūs pamatoti iebilstat pret savu personas datu apstrādi

-       Ja personas dati ir tikuši apstrādāti nelikumīgi

-       Ja personas dati jādzēš, lai nodrošinātu atbilstību juridiskām prasībām

 

c)        Tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu turpmākos apstākļos:

 

-       Ja tiek veikta pārbaude attiecībā uz personas datu precizitāti

-       Ja apstrāde ir nelikumīga vai tā vairs nav nepieciešama sākotnējiem nolūkiem, bet Jūs iebilstat pret savu personas datu dzēšanu un tā vietā pieprasāt apstrādes ierobežošanu

-       Ja Stena Line vairs nav nepieciešami attiecīgie personas dati, taču Jums tie ir nepieciešami juridiskas prasības izvirzīšanai, uzturēšanai vai aizstāvībai

-       Ja esat iebildis(-usi) pret savu personas datu apstrādi un šie iebildumi tiek pārbaudīti

 

d)        Tiesības uz datu pārnesamību. Noteiktos gadījumos Jums ir tiesības saņemt personas datus, kurus esat iesniedzis(-usi) Stena Line, nolūkā nosūtīt tos citam pakalpojumu sniedzējam, ja personas datu apstrādes pamats ir Jūsu piekrišana vai līgumsaistību izpilde.

 

e)        Vispārīgas tiesības iebilst. Jums ir vispārīgas tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi, kas tiek veikta, pamatojoties uz Stena Line leģitīmajām interesēm. Ja iebilstat, mums ir jāpierāda, ka mums ir pārliecinošs juridisks pamats šādai apstrādei vai ka mums ir nepieciešami personas dati juridiskas prasības celšanai, uzturēšanai vai aizstāvībai.

 

f)         Tiesības iebilst pret tiešo mārketingu. Jums ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkiem. Šādu iebildumu gadījumā Stena Line vairs nedrīkstēs apstrādāt Jūsu personas datus šim nolūkam.

 

11.                  Kā sazināties ar mums?

 

Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot turpmāk norādītos saziņas veidus:

 

Galvenais Birojs:

Adrese: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Gothenburg, Sweden

Tālruņa numurs: +46 770 - 57 57 00

E-pasta adrese: info.se@stenaline.com

 

Lūdzu, ņemiet vērā! Mēs esam norīkojuši datu aizsardzības speciālistu, ar kuru Jūs varat sazināties jautājumu gadījumā par savu personas datu apstrādi. Jūs varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, nosūtot e-pasta ziņojumu uz adresi dpo@stenaline.com.