Pārliecinieties, ka esat pieslēgušies savam kontam, ja rezervējat tiešsaistē, vai norādiet savu Extra dalībnieka numuru, ja noformējat rezervāciju, izmantojot mūsu klientu apkalpošanas centru vai klātienē kādā no mūsu ostām.
Jūs varat nopelnīt punktus par ceļojumu no ostas uz ostu un par pirkumiem, kas veikti uz klāja mūsu restorānos, bāros, kafejnīcās un Stena Shopping. Lai pelnītu savā kontā punktus, Jums ir jābūt vienam no ceļotājiem.
Ir spēkā daži izņēmumi, un punktus nevar nopelnīt šādos gadījumos:
- ja rezervācija veikta, izmantojot Tesco Clubcard e-kuponus Apvienotajā Karalistē un Īrijā;
- par grupu rezervācijām ar 10 vai vairāk cilvēkiem, par kravu vai kombinēto tarifu biļetēm;
- par reisiem maršrutos uz/no Dānijas, ja tiem jau tiek piemērota atlaide;
- par maltītēm maršrutos uz/no Latvijas, ja vien maltītes nav pasūtītas iepriekš;
- par jebkāda veida maksājumu par rezervāciju, kas veikta, izmantojot Extra punktus (maksājumu, izmantojot Extra punktus, var veikt daļēji vai pilnībā);
- var būt spēkā citi izņēmumi;
- Extra lojalitātes punktus var nopelnīt un izmantot tikai tad, kad rezervācija tiek noformēta tieši pie Stena Line, nevis ar trešo personu tūrisma operatoru starpniecību.