Rezervēt biļeti

Punktu saņemšana


Kā es varu saņemt punktus?

Punktus ir iespējams saņemt gan par biļešu rezervācijām,gan par pirkumiem restorānā, bārā un veikalā uz prāmja klāja.


Ja rezervāciju veicat tiešsaistē, pirms rezervācijas veikšanas pierakstieties savā Extra dalībnieka profilā. Veicot rezervāciju pa telefonu vai e-pastu zvanu centrā vai prāmju terminālā, nosauciet savu Extra dalībnieka numuru, un klientu apkalpošanas speciālists to pievienos rezervācijai. Lūdzam ņemt vērā, ka punktus iespējams saņemt tikai par tām rezervācijām, kurās pats klientu kluba Extra dalībnieks ir viens no ceļotājiem.


Punktus nav iespējams saņemt, iegādājoties preces vai produktus, kam piemērotas īpašas, dalībniekiem paredzētas atlaides, vai jebkuras citas īpašo piedāvājumu atlaides. Punktus nevar saņemt par cigarešu un tabakas izstrādājumu pirkumiem.


Klientu kluba Extra dalībnieks var saņemt punktus tikai par tām rezervācijām, kurās norādīts dalībnieka numurs. Lūdzam ņemt vērā, ka nav iespējams saņemt punktus par jau notikušiem braucieniem, kuros, veicot rezervāciju, Extra dalībnieka numurs nav pievienots. Punktus par pirkumiem uz prāmja klāja varēsiet saņemt, ja pirms pirkuma veikšanas būsiet norādījis savu Extra numuru.