Bezmaksas apkalpošana

Ceļojuma rezervēšana pa tālruni un pēdējā brīža izmaiņu veikšana ceļojuma plānos var būt dārga un stresa pilna. Stena MORE Gold un Platinum līmeņa dalībnieki var sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centra komandu, nemaksājot par to apkalpošanas maksu.

 

Lai gan Gold un Platinum līmeņa dalībniekiem pakalpojumu maksa netiek piemērota, tie joprojām ir atbildīgi par jebkādu cenu starpību, kā arī par jebkādām īpašām, ar cenu saistītām izmaiņu veikšanas maksām, kas var tikt piemērotas.

Platinum un Gold līmeņa dalībnieki ir atbrīvoti no apkalpošanas maksas apmaksas, rezervējot vai veicot izmaiņas rezervācijās pa tālruni vai klātienē mūsu ostas termināļos. Dalībniekiem būs jāmaksā izmaiņu veikšanas maksa. Tālāk Jūs varat redzēt īsu skaidrojumu abiem noteikumiem un to izņēmumiem:

 

Apkalpošanas maksa

Šī maksa tiek piemērota, rezervējot jebkāda veida ceļojumu pa tālruni vai ostā. Rezervējot tiešsaistē, šī maksa netiek piemērota.

 

Izmaiņu veikšanas maksa

Šī maksa tiek piemērota, veicot izmaiņas jebkura rezervētā ceļojuma atiešanas laikā, datumā vai maršrutā. Tāpat ir jāsedz arī cenu starpība, ja tāda rodas izmaiņu veikšanas rezultātā.

 

Izmaiņas, kurām nepiemēro izmaiņu veikšanas maksu:

• pasažieru datu izmaiņas;

• transportlīdzekļa datu izmaiņas;

• kajīšu, maltīšu vai Stena Plus Lounge pievienošana rezervācijai.

Jūs varat sazināties ar mūsu MORE atbalsta komandu pa tālruni +371 636 22 999.