Kā var saņemt savu biļeti?

Jūsu rezervācija tiks apstiprināta pēc maksājuma veikšanas, un Jūs saņemsiet rezervācijas apstiprinājuma e-pasta ziņojumu, kas ir Jūsu e-biļete ceļošanai ar mūsu prāmi.  Ja 24 stundu laikā pēc rezervācijas veikšanas neesat saņēmis savu e-biļeti, lūdzu, zvaniet uz klientu apkalpošanas centru. Reģistrējoties reisam, Jums jāuzrāda šī e-biļete, lai saņemtu iekāpšanas dokumentāciju.

 

Ja vēlaties saņemt rezervācijas apstiprinājumu pa pastu, to var pasūtīt Klientu apkalpošanas centrā (šis pakalpojums Latvijā nav pieejams). Par jebkuriem rezervācijas apstiprinājumiem, kurus pieprasa nosūtīt pa pastu, tiks piemērota administrēšanas maksa.

Contact frequently asked question icon

Saistītie jautājumi