Lūdzu, ņemiet vērā

Pirms došanās ceļā uzziniet jaunākos ceļojuma ieteikumus un ieceļošanas prasības.

Vai Jums ir nozaudēto lietu process?

Viss personiskais īpašums, kas atrodas uz mūsu kuģiem vai ostās, tiek nosūtīts savākšanai uz mūsu nozaudēto mantu biroju krastā. Uz klāja atrastās mantas tiek glabātas 3 mēnešus pirms iznīcināšanas (maršrutos uz Zviedriju un no tās nozaudētās mantas tiek nodotas vietējai policijai pēc 1–3 nedēļām). Tomēr kamēr pastāv ierobežojumi koronavīrusa dēļ, mēs apturam savu standarta nozaudēto mantu procedūru iespējamā piesārņojuma dēļ, rīkojoties ar personisko īpašumu. 

 

Higiēnas apsvērumu dēļ vairs netiek uzglabāti nekādi uz klāja atrastie priekšmeti, ja vien tie nav ļoti vērtīgi, piemēram, klēpjdatori. Tas cita starpā ietver apģērbus, brilles un tālruņus. Par augstas vērtības priekšmetiem, lūdzu, aizpildiet mūsu Klientu apkalpošanas veidlapu un kā sava vaicājuma tematu atlasiet “Nozaudētas mantas”. Ja esat rezervējis(-usi) kajīti, aizpildot veidlapu, lūdzu, norādiet tās numuru. 

 

Lūdzu, ņemiet vērā: Stena Line nevar saukt pie atbildības par nozaudētu vai nozagtu īpašumu. Visiem pasažieriem tiek ieteikts glabāt savas vērtīgās mantas ieslēgtas transportlīdzeklī un nekādā gadījumā neatstāt savas mantas bez uzraudzības ceļojuma laikā. 

Contact frequently asked question icon

Saistītie jautājumi