Rezervēt biļeti

biežāk uzdotie jautājumi


Kādi ir iespējamie rezervācijas apmaksas veidi?

Veicot biļešu rezervāciju mājaslapā www.stenaline.lv, apmaksa veicama attālināti ar bankas maksājumu karti. Veicot maksājumu ar karti, pārliecinieties vai maksājumu kartei ir aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”. Funkciju “Droši pirkumi internetā” iespējams aktivizēt, pierakstoties jūsu internetbankas lietotāja kontā vai personīgi sazinoties ar attiecīgo banku. Veicot biļešu apmaksu attālināti ar bankas karti, ir iespējams saņemt rēķinu pēc brauciena. Lai saņemtu rēķinu par notikušu braucienu, pieprasījums jāsūta uz e-pastu info.lv@stenaline.com, norādot rezervācijas numuru un rekvizītus. Veicot izmaiņas jau apmaksātā rezervācijā, piemaksa jāveic tekošās dienas laikā līdz plkst. 23:59


Biļešu apmaksu iespējams veikt, saņemot priekšapmaksas rēķinu (tiešsaistes maksājuma opcija “Saņemt rēķinu”). Priekšapmaksas rēķins tiks sagatavots un nosūtīts uz Jūsu e-pastu 1-2 darbadienu laikā. Rēķina apmaksa veicama ar bankas pārskaitījumu uz rēķinā norādītajiem rekvizītiem norādītajā termiņā. Rēķinu nav iespējams saņemt, ja līdz plānotajai prāmja atiešanai ir mazāk par 72 stundām vai daļa no summas apmaksāta, izmantojot Extra punktus.


Biļešu rezervāciju un apmaksu skaidrā naudā vai ar bankas maksājumu karti iespējams veikt arī prāmju terminālī. Rezervējot biļetes pa e-pastu vai tālruni zvanu centrā, apmaksu veic attālināti ar bankas maksājumu karti. Veicot biļešu rezervāciju pa tālruni vai uz vietas ostas terminālī, papildus tiks piemērota komisijas maksa par rezervācijas veikšanu 15,- EUR apmērā.


Visa un MasterCard SecureCode ir Visa un Mastercard izstrādāts starptautisks tiešsaistes drošības pakalpojums.


Visa un MasterCard SecureCode zīme apstiprina, ka tirgotājs ir patiess. Visi dati, kas tiek nosūtīti uz banku tiek šifrēti ar SSL/HTTPS. Jūsu kredītkartes numurs un personiskā informācija ir drošībā, saskaņā ar maksājumu karšu (PCI DSS) izsniedzēju drošības noteikumiem.